Intervjuu oli Rockstars Leeds  Presidendi Gordon Halli ja IGN Craig Harrise vahel, mis avaldati hiljuti ning intervjuus avaldatakse mõned väljakutsed ja triumfid GTA: Chinatown Wars arendamisest.

Kui me hakkasime esimest rida koodi kirjutama oli selge, et mäng PEAB jooksma 30 kaadrit sekundis. Me pidime koodi kallale minema ja optimiseerima igat rida mis saime. Samuti on toorest koodi mängus liialt palju, mis on ennekuulmatu tänapäeval. Projekt kallal töötab hetkel ligikaudu 15 inimest ning saate siseneda GTA: Chinatown Wars mängus GTA4 Liberty Ctysse, mis tuleb 3D Nintendo DS!
-- Gordon Hall, President, Rockstar Leeds

Mängus on väga ilusaid rendereid, mida kergelt Nintendo DS mängude puhul unustame ning palju detaile nagu see pilt.

Samuti ärge unustage, et käimas on GTA: Chinatown Wars mängu ja Nintendo DS pihukonsooli loos. Homme tuleb esimene kokkuvõte loosist.

Teemaalased lingid:
GTAgaming
IGN intervjuu koos piltidega